Indian Scout 600 - 1926

- vyšlo v čísle 28
Za rostoucí obliby značky a zvyšování výroby jednoválců představil americký výrobce motocyklů Indian v roce 1908 dvouválcový model, jehož některé konstrukční prvky natolik předběhly dobu, že se jich později značka opět vzdala. V roce 1914 to bylo odpružení zadní kyvné vidlice pomocí svazků listových per a elektrický startér.

V době, kdy byla zadní kola motocyklů na celém světě poháněna řemenem a svítilo se acetylénovým plamenem, svítily Indiany elektřinou. Od počátku používaly řetěz a od roku 1915 i třístupňovou převodovku.
V roce 1920 byl na trh uveden model Scout, který se stal nejpopulárnějším modelem značky Indian. Ovládání plynu a předstihu pomocí otočných rukojetí již patřilo ke standardům značky, konstrukčními novinkami byly především nový dvojitý trubkový rám a motor v  monobloku smontovaném z jednotlivých odlitků do celku s převodovkou a spojka pracující v olejové lázni. Pokroková konstrukce modelu Scout udržela spolehlivý hnací agregát s dvojitým rámem ve výrobě jen s minimálními změnami až do roku 1937.
V průběhu výroby modelu Indian Scout došlo k tvarovým změnám nádrže, řídítek i rámu, bylo i překonstruováno odpružení přední vidlice a uchycení sedla. Od roku 1925 dostal motor odnímatelné hlavy válců a větší ventily, v roce 1927 přichází mnoho změn na motoru i podvozku a přibyla i odvozená sedmsetpadesátka.