Ducati 1199 Panigale S Tricolore - 2012
Na pravé straně je mimo osu motocyklu umístěná pružící jednotka jediného ramena zadní kyvné vidlice, které se částečně skrývá za dominující obnaženou rozetou a řetězem sekundárního převodu.
Proti tomu jednoduchá, uhlazená, a proto naprosto dokonalá pravá strana motocyklu reprezentuje jen čistý design, podtržený zcela obnaženým zadním kolem. Novinkou u Ducati je výfuková komora pod motorem, se symetrickým vyústěním do stran.
Výrazně odlišná je pohonná jednotka. Válce svírají tradiční úhel 90°, zmizely ale dva po léta udržované charakteristické znaky: spojka nyní pracuje v olejové lázni a vačkové hřídele nepohání ozubený řemen, nýbrž řetěz.
Elektronika umožňuje jezdci nastavení tří výkonových charakteristik motoru v rozmezí 120 až 195 koní, a také změny odpružení podvozku. Elektronicky hlídaná trakce i brzdění motorem spolu se závratnou hodnotou výkonu motoru postavily Panigale mezi absolutní špičku produkčních supersportovních motocyklů.