CR&S DUU Deperlù - 2012

- Vyšlo v čísle 25
Italská firma CR&S (Cafe‘ Racers & Superbikes), založená v roce 1993 se účastnila s vlastním motocyklem Britten V1000 silničních závodů. Po vítězstvích v Daytoně, na šampionátu superbiků Nového Zélandu a dalších úspěších ukončil tým v roce 1997 závodní činnost a začal připravovat lehký a výkonný sportovní motocykl se vzduchem chlazeným jednoválcem Rotax. V roce 2004 vyjel prototyp a od roku 2006 byla zahájena malosériová výroba modelu VUN.

Pozitivní ohlasy a výsledky verzí pro silnici i pro závodní trať vedly k projektu vývoje dalšího atypického motocyklu DUU, který měl premiéru v roce 2009 na Moto Arte Design. Spojení italského podvozku se sportovními ambicemi a nejsilnějšího amerického dvouválce S&S 1916 ccm je harmonicky vyváženým celkem, plným překvapivých technologických prvků a neobvyklých detailů. Stroj pro požitek oka i pro požitek z jízdy. Rám je montován ze svařených dílů z nerezové oceli a obrobků z duralu, základem je trubka o průměru 107,5 mm, která slouží i jako nádrž paliva. Konečná podoba motocyklu se řídí přáním zákazníka, který si může vybrat z množství mechanických a estetických verzí.
Motocykly CR&S DUU Deperlù (Solo) a Conlatusa (dvoumístný) jsou vyráběny jen v několika desítkách kusů ročně a nabízeny v mnoha variantách. Kromě libovolného barevného provedení je k výběru mnoho různých designových prvků a variabilního příslušenství.