Triumph Daytona 675SE - 2010

- Vyšlo v čísle 22
V průběhu čtyř let po uvedení na trh se stal Triumph Daytona 675 velmi oblíbeným motocyklem mezi začátečníky i zkušenými jezdci. Je pozoruhodný optimálními proporcemi a nízkou hmotností, dosaženou kombinací nejlehčího rámu ve své třídě a úzkého tříválcového motoru.

Díky velkému výkonu motoru spolu s vysokým kroutícím momentem, využitelným při velkém rozsahu otáček, si získal Triumph Daytona 675 velkou oblibu nejen jako sportovně cestovní motocykl, ale také pro využití na závodních tratích. Výrobce se z toho důvodu dál věnoval zlepšování odpružení, dokonce i při dalším snížení hmotnosti. Nové, plně nastavitelné přední i zadní odpružení dostal motocykl od modelu 2009.
Kapalinou chlazený, řadový, krátkozdvihový dvanáctiventilový tříválec s rozvodem DOHC a vícebodovým sekvenčním vstřikováním je zabudován v páteřovém rámu z lehké slitiny. Kyvná vidlice, také vyrobená z lehké slitiny, je upevněna na nastavitelném čepu. Pneumatiky: přední 120/70 ZR 17, zadní 180/55 ZR 17. Novinkami pro rok 2010 jsou nový přístrojový panel, polepy a barevná varianta v modré barvě se zlatými koly.
Spolu se základním modelem je v nabídce i představená vylepšená verze SE (Special Edition) s odlišným lakováním, s řadou dílů z karbonových vláken, se stavitelnými páčkami na řídítkách jako u závodních supersportů a s ráfky s bílým proužkem.