číslo 4

Testy Suzuki SV 1000S, Moto Guzzi Breva 750 a Breva 1100, Yamaha 1100 Drag Star, Honda XL 650 Transalp.

test

test perex

MOTOXPRESS 4

Testy Suzuki SV 1000S, Moto Guzzi Breva 750 a Breva 1100, Yamaha XVS 1100 A Drag Star, Honda XL 650 V Transalp, Yuki Smile 100, Motoscoot Betka 50, skútr Suzuki Katana R 50. Vznik a rozvoj skútrů v historii. Jak to vidí kaskadérova spolujezdkyně? Velorexy dojely na Nordkapp. Tour de France na vysokém kole. Skútr šňůra 2005. Oleje Silkolene pro závodní motory. Hechlingen: BMW enduro kurzy. K čemu je motorová brzda? FIVA Rallye – průjezd motoveteránů z celé Evropy.

NOVÝ WEB MOTOXPRESS

Tyto nové redakční webové stránky byly spuštěny v červnu 2014. Plníme je postupně a omlouváme se, že v této části zatím není obsah kompletní.

Honda Transalp

Dlouhé cesty, terén i městský provoz, to vše zvládá na jedničku. Ano, na Hondu Transalp lze klást i požadavky, které si vlastně odporují. Ale tenhle cesťák je opravdu hodně univerzální. Jezdí se na něm v pohodě jako na naháči – klasickém, obratném motocyklu, je trochu kapotovaný, takže kdo vyžaduje ochranu před vichřicí při rychlé jízdě si taky přijde na své, a přitom se hlásí ke kategorii enduro – je to vysoký motocykl s velkou světlostí a velkými zdvihy pérování.

Moto Guzzi Breva 1000 a 750

Tak jsme je tu měli obě najednou. Sedmsetpadesátku i jedenáctistovku.<br>Kolikrát jsem již letos slyšel chválu na Guzzi Breva! Jak lahodí oku, a vůbec jaká je úžasná! Až dodatečně jsem si uvědomil, že mi přitom vlastně uniklo, jestli byla řeč o menším modelu, sedmsetpadesátce, nebo o jedenáctistovce. V pražském zastoupení jsem tedy požádal o zapůjčení obou testovacích motocyklů najednou a kupodivu se to v kalendáři ještě sešlo, že jsme je mohli opravdu vyzkoušet naráz.