Motocykl a SEX

Motocykl a SEX

12.12.2005 - Vyšlo v čísle 5
Doktor Miroslav Plzák vidí motocykl jako prostředek zvyšující sexuální přitažlivost jeho majitele

Minule jsme hovořili o vašich zkušenostech s motocykly, zkuste tentokrát formulovat pro čtenáře MOTOXPRESSu, jak vidí motocykl sexuolog?

Je jisté, že jízda na motocyklu se v určitých ohledech podobá jízdě na koni. Kdo měl koně a seděl na něm, byl větší fešák než ten, kdo koně neměl. Z historie je samozřejmé, že měl u žen větší šanci. Vlastnictví koně přidávalo body, stejně jako dnes vlastnictví motocyklu. Muž s vědomím pozitivního dopadu na svoji osobu je na vlastnictví motocyklu pyšný – „Je to příjemné a zdobí mne to“.

 

Přirovnal byste motocykl nejen ke koni, ale také třeba ke krásným šatům, ke šperkům?

Ano, ostatně ale i některé šperky jsou jen šmuky. Původní frajer z padesátých let to měl jasné – šaty mužství nedohonily, na koni se už nejezdilo, auto bylo nedostupné, takže volba byla jednoznačná. Ještě koncem padesátých let se proto na lovných výjezdech holky dobře balily na motorku, ale to už byl přelom, začínala víc zabírat na auta.

 


Dnes je to možná zase trochu naopak, auto je samozřejmostí a drahý motocykl může naopak prezentovat úroveň jeho majitele. Ale není to k ženám příliš tvrdé, takhle zjednodušit výběr?

Vůbec ne, to je příroda, to je řev genů, které ženě přikazují, aby vyhledala movitého muže, nikoli ale z vypočítavosti, jí se to prostě líbí a nemůže za to. Zamiluje se prostě tam, kde cítí sílu a zázemí. To je dáno přírodním výběrem. Muži mají výběr primitivnější – když se jim žena jen líbí, jsou ochotni se s ní vyspat a vzít si ji. Ostatně z obojího logicky vyplývá i to, že už v pravěku měl úspěšný lovec více žen.

Děkujeme za odborné zdůvodnění situace, když motorkář, úspěšný lovec, stíhá objíždět své milenky právě jen díky motocyklu.

Doktora Plzáka zpovídal doktor Janek