Solex Flash - 1972
Motor, pocházející z osvědčeného motorového kola Velosolex, byl v tomto případě umístěn v rámu z plechových výlisků na obvyklém místě a zcela zakrytován. Motor byl doplněn automatickou odstředivou spojkou, chlazení podporováno ventilátorem. Pohon zadního kola kardanovou hřídelí si vyžádal podélnou orientaci osy motoru, což umožnilo vyřešit pro jízdu jen pomocí pedálů snadné odpojování hnací hřídele posunutím celého motoru vpřed pomocí ovládací páky.
Zadní brzda kotoučová, ovládaná lankem. Přední kolo bylo zpočátku zavěšeno v neodpružené vidlici, od roku 1972 na krátkých vahadlech s odpružením tažnými pružinami. Přední ráfková brzda byla nahrazena bubnovou, změnil se i přední blatník a boční zakrytování zadního kola.
Přes výtečnou funkčnost mopedu Flash mu ani exkluzivita kardanového pohonu, ani tehdy moderní hranatý design, ani pozdější modernizace podvozku nepomohly vystoupit ze stínu mnohem slavnějšího a jednoduššího motorového kola Velosolex. Důvodem byl i fakt, že byl legislativou řazen mezi motorová vozidla - mopedy, podléhal proto registraci, a také povinnosti vlastnit řidičské oprávnění. Výroba skončila v roce 1974.