Moto Guzzi 400 GTS - 1976
Zprvu pro armádní zakázku, později už její model Le Mans vítězil i v závodech. Série motocyklů se čtyřválcovými motory začala v roce 1973 modelem 350 GTS. Konstrukce byla zřetelně inspirována japonskou technikou a v historii Moto Guzzi byla jen krátkou epizodou. V roce 1975 byla představena čtyřstovka GTS už s přední kotoučovou brzdou. Jinak byla čtyřstovka v podstatě beze změn odvozena od 350 GTS.
Začátkem sedmdesátých let se začalo značce dařit s vidlicovým dvouválcem 850 GT, na domácím trhu se současně od roku 1972
začala prosazovat výborná třistapadesátka Moto Morini s vidlicovým dvouválcem napříč, a tak značka Moto Guzzi zavedla v roce 1976 do výroby modely V35 (350 ccm) a V50 (500 ccm), vidlicové dvouválce podél, tedy s osou klikového hřídele shodnou s osou motocyklu, jak už bylo u Moto Guzzi obvyklé. Na trhu se prosadila především pětistovka, nabízená dokonce za nižší cenu, než konstrukčně obdobná Honda CX 500. Tím byla krátká výroba řadových čtyřválců Moto Guzzi potlačena.