Honda VFR 1200F - 2010
K dispozici měli i nově vyvinutou kompaktní pohonnou jednotku: vidlicový čtyřválec SOHC o nezvyklém obsahu 1237 ccm, s novým jednovačkovým rozvodem UNICAM. Motor je schopen podat 90% svého maxima točivého momentu už při čtyřech tisících otáček.
Výsledkem spojení pokrokové pohonné jednotky, špičkově vypracovaného neotřelého designového návrhu a aerodynamické optimalizace celku je motocykl čistých, uhlazených linií, který opět pozdvihl značku Honda na výsluní kategorie sportovně cestovních motocyklů. Pro tuto kategorii již není neobvyklé považovat za samozřejmost propojený brzdový systém s ideálním nastavením brzdného účinku pro přední a pro zadní kolo, doplněný ABS. Elektronická plynová rukojeť přispívá k pohodlí za jízdy, bezúdržbový pohon zadního kola kardanem vylučuje seřizování a možné defekty řetězu, navíc přispívá i k snadnějšímu čistění stroje.